Definitia nebuniei: Sa faci acelasi lucru mereu si sa te astepti la rezultate diferite

Posted by : Coko | miercuri, 3 februarie 2010 | Published in

Am citit aceasta definitie la profilul domnului Remus Balan si nu nu m-am putut abtine sa nu ma gandesc ce implicatii profesionale are pentru mine.

Deci...ce implica aceasta definite in vanzari? Intreb in vanzari pentru ca ea are aplicatii in absolut toate ariile de activitate cat si in viata de zi cu zi.

A repeta la nesfarsit un mod de a realiza o vanzare poate insemna doar propagarea acelorasi greseli inerente (pentru ca nu exista vanzarea perfecta si nici nu va exista vreodata), iar rezultatele vor fi mereu aceleasi - as indrazni sa spun chiar din ce in ce mai proaste pentru ca piata sufera continuu schimbari, iar altii vor adopta metode perfectionate. Daca in momentul de fata ai o rata de succes in incheierea vanzarilor de 2% din prospecti si nu esti multumit de ea, incearca sa imbunatatesti modul in care incerci sa inchei vanzarea. Nu incerca sa dublezi volumul de prospecti contactati, pentru ca tot ce vei reusi va fi sa lucrezi dublu pentru a obtine rezultate duble. Dar capacitatea ta de munca precum si ziua de lucru sunt limitate. La fel va fi si comisionul pe care il vei obtine. Sfatul meu este sa-ti rafinezi modul in care iti duci munca la bun sfarsit, sa-ti imbunatatesti metodele, sa incerci sa schimbi perspectiva din care vezi lucrurile. Apoi lucreaza exact atat cat este programul de lucru.Sa faci acest lucru inseamna vinzare inteligenta. Continuua sa faci acest lucru si vei obtine maxim de rezultate! Japonezii denumesc aceasta filosofie Kaizen.Unii vanzatori o au in sange, unii o deprind, unii poate doar au auzit de ea si le-a trecut pe langa urechi.

Ma adresez aici celor care au auzit sau vor auzi de ea si vor dori sa o invete si nu stiu cum. Acelor vanzatori care isi dau seama ca roul lor in organizatie este acela de a spori vanzarile nu de a le mentine: Mergeti la cursuri cu dorinta de a invata ceva! Cititi cat mai mult! Socializati! Scriu cu bold pentru ca uneori ma exaspereaza pasivitatea multor colegilor de breasla, cu o anumita experienta in anumite organizatii, cu comisioane bunicele, cu portofoliu de clienti care aduc venituri constante si pentru care cineva a muncit mult la un moment dat, care ajung la o automultumire financiara ce ii determina sa nu mai fie de fapt vanzatori. Ma intalnesc la cursuri cu ei, rad si fac glume in mod continuu, nici nu se chiuie sa auda ce zice trainerul, pentru ei un seminar sau un training reprezinta doar o zi de vacanta, o mica excursie sau un pranz la un hotel. Considera ca ei stiu sa vanda, nu poate sa ii mai invete nimeni nimic.nu fac decat sa aduca pagube companiei pentru care lucreaza. Pe termen scurt irosesc banii companiei pentru acel training, dar cel mai grav pe termen lung vor aduce pierderi care nu pot fi calculate. Din pacate sunt putini manageri care reusesc sa identifice acei vanzatori, si mai putini care isi dau seama ce implicatii pot avea pentru organizatie

(0) Comments

Leave a Response